Pagina's

woensdag 7 december 2011

dag 4

sorry de foto is niet heel duidelijk

de sneeuwpop ik vond dit een hele moeilijke omdat er allemaal met kleine dingen gewerkt wordt

de volgende spullen heb ik gebruikt
-basecoat etos
-zilver van hema (heeft geen naam)
-wit van kruidvat (heeft ook geen naam)
zwart van hema (ook geen naam)
-rood van DA (alweer niet)
-oranje van etos (allemaal zonder naam)
-glitter topcoat van de special effect line
-dotting tool

ik heb geen foto van de spulen die ik heb gebruikt omdat ik wat problemen had met de camera

ik ben begonnen met alle nagels met een laagje basecoat te voor zien,
daarna heb ik twee laagjes zilver aangebracht
op mijn ringvinger heb ik drie stippen gezet gewoon met het kwastje
en daarna nog wat kleine stipje met zwart als ogen, buik en hoed
daarna heb ik met oranje de neus gemaakt en met rood de sjaal
afgelakt met een glitter topcoat voor een sneeuw effect

zelf vind ik hem niet zo goed gelukt maar ja het wilt niet altijd lukken

-XXX- Anne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten